Υπεύθυνος Back Office
Η «εταιρία συμβούλων BSS», που δραστηριοποιείται στην Ελληνική αγορά αναζητά έμπειρο στέλεχος για την θέση του Back Office.
Περιγραφή θέσης:
Η θέση απαιτεί παρουσία στα γραφεία της εταιρίας στη Γλυφάδα. Με τις εξειδικευμένες γνώσεις και δεξιότητες που έχει αποκτήσει στην επαγγελματική του πορεία, ο/η υποψήφιος θα πρέπει να κατευθύνει σωστά όλες τις εργασίες που απαιτούνται για την ορθή λειτουργία του Back Office. Βασική στόχευση, η βελτίωση της ταχύτητας εκτέλεσης εργασιών, εξασφαλίζοντας πάντα την τήρηση προθεσμιών χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα.
Πιο συγκεκριμένα ο κάτοχος της θέσης:
* Project Manager: Παρακολούθηση Project εταιρείας και τήρηση προθεσμιών. Συντονισμός επιμέρους τμημάτων.
* Διαχείριση αλληλογραφίας με τρίτους. Συντονισμός λήψης απαραίτητων εγγράφων και ανάθεσης εργασιών η αποστολής στα πιστωτικά ιδρύματα η σε άλλους φορείς. Επικοινωνία με αυτά και παρακολούθηση έργων ανανέωσης ορίων η άλλων έργων.
* Διαμόρφωση αρχείου εκκρεμοτήτων πελατών και παρακολούθηση αυτού.
* Διαχείριση νέων αιτημάτων χρηματοδότησης. Συντονισμός εσωτερικών τμημάτων για διαμόρφωση φακέλου και αποστολή τους στα αρμόδια τμήματα τραπεζών.
* Επικοινωνία σχετικά με την εξέλιξη των αιτημάτων αυτών.
* Βελτίωση αποδοτικότητας αιτημάτων και παραγωγικότητας Project.
* Πίστη τήρηση προθεσμιών
* Διαχείριση επικοινωνίας με πελάτες που έχουν προσελκυσθεί. Σύνταξη και αποστολή αιτούμενων εντύπων, παρακολούθηση της λήψης και της πληρότητας αυτών, διοχέτευση στα ανάλογα τμήματα και παρακολούθηση της εξέλιξης: Προσφορά, σύμβαση, ανάληψη έργου, υλοποίηση έργου ως Project Manager.
* Αλληλογραφία ενημέρωσης με πελάτες και συνεργάτες εσωτερικούς και εξωτερικούς, σχετικά με επιμέρους Project, για θέματα εκκρεμοτήτων, για θέματα συμβάσεων, και για θέματα προμηθειών, ανάλογα με τις συμβατικές μας υποχρεώσεις.
* Συντονισμός, υποκίνηση και παρακίνηση αυτών.
* Ηλεκτρονική και paper αρχειοθέτηση υποθέσεων – Project.
* Κάλυψη θεμάτων ομαλής λειτουργίας γραφείου. Συντονισμός επιμέρους φορέων (μηχανογράφηση, λογιστήριο, εταιρεία προώθησης παρακολούθηση εργασιών τους). Ανάληψη έργων ορθής λειτουργίας γραφείου, σε κάθε σενάριο.
* Διαμόρφωση ενημερώσεων, newsletters, παρουσιάσεων, προσφορών (απαιτούνται γνώσεις γραφιστικών)
Απαραίτητα προσόντα:
- Πτυχίο ΑΕΙ, ΤΕΙ, οικονομικής κατεύθυνσης.
- Πενταετής εμπειρία σε αντίστοιχη θέση (απαραίτητη εμπειρία σε back office εταιριών χρηματοοικονομικού κλάδου, συμβούλων επιχειρήσεων).
- Γνώσεις εμπορικών θεμάτων, ενδείκνυται και νομικών.
- Ικανές γνώσεις τραπεζικών θεμάτων.
- Άριστη χρήση εφαρμογών MS Office και CRM (κατά προτίμηση Pylon).
- Άριστη γνώση γραφιστικών.
- Γνώση και χρήση της αγγλικής γλώσσας.
- Διάθεση και ευχέρεια εργασίας σε απαιτητικό περιβάλλον.
- Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα.
Η εταιρία προσφέρει:
- Πλήρη απασχόληση.
- Ικανοποιητικό μισθό.
- Bonus επίτευξης στόχων.
- Δυναμικό εργασιακό περιβάλλον με προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης.
- Άριστες συνθήκες εργασίας.
- Αρχικό πρόγραμμα εκπαίδευσης.
- Συνεχή εκπαίδευση σε μεθοδολογία ορθής λειτουργίας του Back Office.
ΦΟΡΜΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ
Σφάλμα: Η φόρμα επικοινωνίας δε βρέθηκε.