«Ο εξωδικαστικός συμβιβασμός ως μια μεγάλη επιχειρηματική ευκαιρία» & «Η προσαρμογή – υποχρεώσεις λόγω GDPR»

466 0

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΩΝ ΒΙΟΤΕΧΝΩΝ ΘΡΑΚΗΣ

Δευτέρα, 16/04/2018, 17.30

Hotel Le Chalet, ΞΑΝΘΗ

Η άποψη μας είναι ότι ο επιχειρηματικός κόσμος δεν έχει ανάγκη από οικονομικές αναλύσεις. Από μεγάλου κύρους οικονομολόγους, οι οποίοι θα του πουν την φιλοσοφία τους για την παγκόσμια οικονομία και θα του αναφέρουν την άποψη τους για την παγκοσμιοποίηση.

Από άπειρους ειδικούς που διεκδικούν να τον συμβουλέψουν πάνω στο νέο καυτό θέμα, όταν σε ορισμένες περιπτώσεις δεν κατάφεραν να συμβουλέψουν τον εαυτό τους.

Δεν έχει ανάγκη καν από φιλοσοφία, από παρουσίαση της μίζερης κατάστασης, την βιώνει, δεν θέλει απέλπιδες προσπάθειες πωλησιακής προσέγγισης.

 

Έχει όμως ανάγκη από στήριξη, από πραγματική ουσιαστική υποστήριξη, από ενθάρρυνση και υποκίνηση.

 

Σήμερα που 280.000 επιχειρήσεις έχουν κλείσει και 450.000 επιχειρήσεις ή ιδιώτες έχουν κόκκινο δάνειο δεν είναι ενοχικό να έχεις πρόβλημα με τις υποχρεώσεις σου. Δεν πρέπει ούτε να ντρέπεσαι ούτε να αυτό-μαστιγώνεσαι.

 

Κυρίως δεν επιτρέπεται να είσαι αδρανής.

 

Η ενημέρωση και η εκπαίδευση είναι σημαντικό εφόδιο.

 

Η «Business Support Services» υπηρετεί αυτή την αρχή από την έναρξη της κρίσεως. Επιδιώκουμε να είμαστε εκεί στην πρώτη γραμμή της προσπάθειας. Δίπλα στον κάθε πελάτη μας.

 

Στόχος αυτής της εκδήλωσης είναι η ενημέρωση των συμμετεχόντων για την διαδικασία εξωδικαστικού συμβιβασμού:

 

  • Θα περιγράψουμε την παρούσα κατάσταση.
  • Θα αναφερθούμε στο πεδίο εφαρμογής του νόμου.
  • Θα αναλύσουμε τα κριτήρια επιλεξιμότητας.
  • Θα δούμε τα μυστικά της υποβολής.
  • Θα τονίσουμε τα απαιτούμενα της αίτησης. Τι πρέπει να περιλαμβάνει.
  • Θα σκιαγραφήσουμε την διαδικασία μετά την υποβολή της αίτησης.
  • Θα περιγράψουμε τα βασικά στοιχεία της μελέτης βιωσιμότητας.
  • Θα δούμε μαζί πως πρέπει να γίνεται η επιβεβαίωση της μελέτης βιωσιμότητας και κυρίως πως πρέπει οι πελάτες να χειρίζονται προς όφελος τους αυτό το κρίσιμο στάδιο.

 

Αμέσως μετά θα συζητήσουμε:

 

  • Τι οδηγίες έχουν δοθεί στους εκπροσώπους του δημοσίου.
  • Πως σκέπτονται τα πιστωτικά ιδρύματα.
  • Την κρισιμότητα της παρούσας αξίας των εξασφαλίσεων και τον ρόλο τους στο αίτημα.
  • Τον τρόπο διαπραγμάτευσης

 

Και θα παρουσιάσουμε συγκεκριμένα παραδείγματα αποτελεσματικών πραγματικών διαπραγματεύσεων.

 

 

«Η προσαρμογή – υποχρεώσεις λόγω GDPR»

 

Aπό τον Μάιο του 2018 καθίσταται υποχρεωτική η εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Κανονισμού Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων σε όλα τα κράτη μέλη και μη αφορώντας όλους του Ευρωπαίους πολίτες ακόμη και εκτός Ε.Ε.

Στην πράξη δεδομένης και της διεύρυνσης του ορισμού του όρου «προσωπικά δεδομένα» αφορά όλες τις εταιρίες.

Σκοπός η προστασία των προσωπικών δεδομένων που οδηγούν σε ταυτοποίηση. Απώτερος στόχος η ενιαία αντιμετώπιση – εφαρμογή των σχετικών κανόνων που αφορούν πολίτες της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην νέα εποχή απειλών όπου το κυβερνοέγκλημα και οι κυβερνοεπιθέσεις αυξάνονται γεωμετρικά.

 

Εισάγονται οι Θεμελιώδεις Αρχές του GDPR

  • Αρχή της Νομιμότητας, Αντικειμενικότητας & Διαφάνειας
  • Αρχή του Περιορισμού του Σκοπού
  • Αρχή της Ελαχιστοποίησης των Δεδομένων
  • Αρχή της Ακρίβειας των Δεδομένων
  • Αρχή του Περιορισμού της Περιόδου Τήρησης των Δεδομένων
  • Αρχή της Ακεραιότητας & της Εμπιστευτικότητας των Δεδομένων
  • Αρχή της Λογοδοσίας του Υπεύθυνου Επεξεργασίας

 

καθώς και τα Δικαιώματα των «Υποκειμένων»  που πρέπει να περιφρουρούνται

  • Δικαίωμα Πρόσβασης
  • Δικαίωμα στη Διόρθωση
  • Δικαίωμα στη Λήθη
  • Δικαίωμα στον Περιορισμό της Επεξεργασίας
  • Δικαίωμα στη Φορητότητα
  • Δικαίωμα Αντίρρησης
  • Δικαίωμα Αντίρρησης στις Περιπτώσεις Profiling
  • Περιορισμοί των Δικαιωμάτων του Υποκειμένου

Παράλληλα εισάγονται υψηλά πρόστιμα (έως 20 εκ €) για τη μη τήρηση των προβλέψεων του νόμου.

 

Η “BUSINESS SUPPORT SERVICES”  αναλαμβάνει τη συμμόρφωση σύμφωνα με τον κανονισμό παρέχοντας σας τα κάτωθι:

  • Καθορισμός Πολιτικής & Διαδικασιών σχετικά με προστασία ΔΠΧ, datagovernance & security
  • Προσαρμογή-τροποποίηση νομικών σχέσεων εντός και εκτός εταιρείας, ακολούθως επεμβάσεων του εξειδικευμένου νομικού μας συμβούλου
  • Καθορισμός ενεργειών σχετικά με την εκπαίδευση του προσωπικού και την διαμόρφωση της απαραίτητης εταιρικής κουλτούρας
  • Διενέργεια σχετικών αναλύσεων ρίσκου ασφάλειας συστημάτων (DPIA) όπου απαιτείται, καθώς και διαδικασία τήρησης trackrecords
  • Σύναψη συμβάσεων με τρίτους συνεργάτες (IT) εφόσον κριθεί απαραίτητο
  • Διαδικασία τήρησης αποδεικτικών σχετικά με ενέργειες αποκατάστασης ακολούθως τυχόν παραβιάσεων
  • Διαδικασία ενεργειών σχετικά με την συνεχή προσπάθεια συμμόρφωσης με τον κανονισμό

 

Κοινός μας στόχος η θωράκιση της εταιρείας σας απέναντι σε κάθε κακόβουλη ενέργεια που μπορεί να προέρχεται από πολλές πηγές (ανταγωνιστή, «πελάτη», προσωπικό, συνεργάτη) και των συναφών επιπτώσεων στην εταιρεία, όπως η φήμη της, τυχόν αξιώσεις πληγέντων, πρόστιμα από την Αρχή Προστασίας, επιπτώσεις στην συνέχιση λειτουργίας  της εταιρείας κ.ά.

 

Θα ακολουθήσει χρόνος για ερωτήσεις απαντήσεις ενώ θα μπορεί οποιοδήποτε το επιθυμεί να προγραμματίζει συνάντηση την ίδια ή άλλη μέρα για εξατομικευμένη προσέγγιση.

 

 

Related Post

Η διαχείριση των κόκκινων δανείων

Posted by - 11 Ιανουαρίου, 2016 0
Με το νέο νομοθετικό πλαίσιο και μετά την ολοκλήρωση της ανά-κεφαλαιοποίησης των πιστωτικών ιδρυμάτων, περνάμε από το στάδιο της αδράνειας…